zadzwoń:508 126 451

Tytuł szkolenia Czwarty wymiar przestrzeni: Cinema 4d - kurs podstawowy

Termin: | 2 dni , 16 godzin
Cena netto: 890 zł
W cenę szkolenia wliczone są udział w zajęciach, wyżywienie oraz materiały szkoleniowe.

Szkolenie w ramach: Akademia grafiki

 

O szkoleniu

Technika 3d jest obecnie powszechnie stosowaną metodą wizualnej eksplikacji wyobraźni. Z jednej strony wykorzystywana jest do zadań animacyjnych (np. w filmie), do zadań wizualizacyjnych (np. w architekturze), ale również do kreacji grafiki komputerowej, wydawniczej czy naukowej. Każdy kto zamierza działać w sferze grafiki komputerowej, musi „dotknąć” grafiki 3d, również po to aby zrozumieć konstrukcję wirtualnego świata, umieć zwizualizować produkt, czy wykonać prostą animację przestrzenną.

 

Dla kogo

Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do grafików komputerowych, animatorów 3d i wizualistów 3d, a także wszystkich zainteresowanych wirtualnym 3d, w tym do nauczycieli i młodzieży chcącej rozpocząć swoją przygodę z 3d na profesjonalnym oprogramowaniu. Poruszane zagadnienia będą wprawdzie ilustrowane w programie Cinema 4d, ale będą posiadały swój uniwersalny charakter.

 

Dlaczego warto

  • Poznasz sposoby budowania form z brył podstawowych
  • Nauczysz się budowania scen z brył podstawowych
  • Dowiesz się jak przygotować scenę do renderingu
  • Poznasz sposoby wykonania renderingów i ich eksportu do programów edycyjnych
  • Dowiesz się jak wykonać podstawowe animacje form i kamer
  • Nauczysz się świadomego poruszania się w wirtualnej przestrzeni Cinema 4d

Wprawdzie nauka odbywa się w programie Cinema, ale zasady które zostaną wyłożone w ramach kursu są aktualne we wszystkich programach 3d.

 

Kto prowadzi

Grzegorz Biliński

 

Metody pracy

Szkolenie stanowi symultaniczne połączenie wykładu, przykładów i ćwiczeń.

 

Plan szkolenia

I dzień

  1. Przestrzeń wirtualna (3d) - podstawowe zagadnienia struktury
  2. Wstęp, o programie Cinema 4d
  3. Interfejs użytkownika. Omówienie struktury interfejsu
  4. Narzędzia podstawowe, działanie
  5. Budowa form z brył podstawowych-przykład
  6. Skala i proporcje
  7. Podstawy teksturowania
  8. Animacja - postawy ruchu w Cinemia 4d

 

II dzień

Wykonywanie ćwiczeń z zakresu omawianego w pierwszym dniu kursu:

  • budowa form prostych
  • budowa scen
  • podstawy operowania kamerą wirtualną
  • animacja w podstawowym zakresie

 

Zostań z nami

Zapisz się na bezpłatny newsletter z najlepszymi ofertami i informacjami!