zadzwoń:508 126 451

Tytuł szkolenia Czwarty wymiar przestrzeni: Cinema 4d -kurs średniozaawansowany

Termin: | 2 dni , 16 godzin
Cena netto: 890 zł
W cenę szkolenia wliczone są udział w zajęciach, wyżywienie oraz materiały szkoleniowe.

Szkolenie w ramach: Akademia grafiki

 


O szkoleniu

Technika 3d jest obecnie powszechnie stosowaną metodą wizualnej eksplikacji wyobraźni. Z jednej strony wykorzystywana jest do zadań animacyjnych (np. w filmie), do zadań wizualizacyjnych (np. w architekturze), ale również do kreacji grafiki komputerowej, wydawniczej czy naukowej. Każdy kto zamierza działać w sferze grafiki komputerowej, musi „dotknąć” grafiki 3d, również po to aby zrozumieć konstrukcję wirtualnego świata, umieć zwizualizować produkt, czy wykonać prostą animację przestrzenną.

 

Dla kogo

Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do grafików komputerowych, animatorów 3d i wizualistów 3d, a także wszystkich zainteresowanych wirtualnym 3d, w tym do nauczycieli i młodzieży chcącej rozpocząć swoją przygodę z 3d na profesjonalnym oprogramowaniu. Poruszane zagadnienia będą wprawdzie ilustrowane w programie Cinema 4d, ale będą posiadały swój uniwersalny charakter.

 

Dlaczego warto

  • Poznasz sposoby budowania form z brył podstawowych i krzywych w zakresie średniozaawansowanym
  • Nauczysz się budowania scen z brył podstawowych i krzywych w zakresie średniozaawansowanym
  • Dowiesz się jak przygotować scenę do renderingu bardziej zaawansowanego
  • Poznasz sposoby wykonania renderingów i ich eksportu do programów edycyjnych
  • Dowiesz się jak wykonać podstawowe animacje form, kamer i środowiska w rozszerzonym zakresie
  • Nauczysz się świadomego poruszania się w wirtualnej przestrzeni Cinema 4d

Wprawdzie nauka odbywa się w programie Cinema, ale zasady które zostaną wyłożone w ramach kursu są aktualne we wszystkich programach 3d.

 

Kto prowadzi

Grzegorz Biliński

 

Metody pracy

Szkolenie stanowi symultaniczne połączenie wykładu, przykładów i ćwiczeń.

 

Plan szkolenia

I dzień

  1. Przypomnienie podstawowych informacji dot. obsługi Cinema 4d
  2. Narzędzia zaawansowanej budowy form (Spline, krzywe, działania na bryłach swobodnych)
  3. Modelowanie mapami
  4. Teksturowanie- mapowanie obiektów i przygotowanie tekstur
  5. Światło i kamery. Przygotowanie i oświetlenie sceny
  6. Animacja - Timeline i działania na krzywych
  7. Animacja układów hierarchicznych
  8. Zagadnienie pivot point, układy hierarchiczne
  9. Wstęp do X-presso

 

II dzień

  1. Środowisko dla sceny
  2. Wykonywanie ćwiczeń z zakresu omawianego w pierwszym dniu kursu:
  • budowa form prostych i średnio-złożonych
  • budowa scen
  • podstawy operowania kamerą wirtualną
  • animacja bierna i czynna

 

Zostań z nami

Zapisz się na bezpłatny newsletter z najlepszymi ofertami i informacjami!