zadzwoń:508 126 451

Tytuł szkolenia Firma w świecie internetu – marketing interaktywny

Termin: | 1 dzień , 8 godzin
Cena netto: 590 zł
W cenę szkolenia wliczone są udział w zajęciach, wyżywienie oraz materiały szkoleniowe.

Szkolenie w ramach: Akademia nowego marketingu

O szkoleniu

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z najnowszymi trendami oraz technikami wykorzystywanymi do promocji firm w internecie ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb mikro i małych firm, prowadzących działania promocyjne samodzielnie. Szczegółowo omówione zostaną zagadnienia związane z planowaniem strategii promocji, przygotowaniem firmowej strony WWW, obecnością w mediach społecznościowych a także płatną reklamą w sieci.

 

Dla kogo

Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, osób odpowiedzialnych za reklamę i marketing internetowy firm, a także pracowników agencji reklamowych i wszystkich osób zainteresowanych nowymi technikami promocji w internecie.

 

 

Dlaczego warto

- dowiesz  się jak zaplanować działania promocyjne w internecie, wyznaczyć cele oraz określić strategię obecności firmy w internecie

- będziesz potrafił przeanalizować dotychczasowe działania promocyjne oraz ocenić ich jakość i skuteczność

- nauczysz się jak dobrać odpowiednie techniki promocji do realizacji celów i potrzeb firmy

- poznasz możliwości oraz ograniczenia promocji w internecie, najważniejsze pojęcia stosowane w marketingu internetowym oraz psychologiczne mechanizmy oddziaływania na konsumentów w internecie

- dowiesz się jakie są najskuteczniejsze metody marketingu w internecie.

 

 

Kto prowadzi

Karol Wolski

 

Metody pracy

Szkolenie ma charakter praktyczny, prowadzone jest w formie warsztatów z wykorzystaniem następujących technik:

- ćwiczenia grupowe

- ćwiczenia indywidualne przy komputerach

- dyskusje grupowe

- burza mózgów

- eksperymenty online

- wykład

 

Plan szkolenia

 

1. Internet jako narzędzie promocji - fakty i mity - wprowadzenie w tematykę szkolenia

2. Poznanie najważniejszych pojęć stosowanych w marketingu internetowym (CR, CTR, CPM, CPC itd.)

3. Strategia obecności firmy w internecie

- planowanie strategii promocji w internecie

- wdrożenie i monitorowanie strategii promocji w internecie oraz jej ewaluacja

4. Formy obecności firmy w internecie

- firmowa strona WWW

- obecność w mediach społecznościowych (Facebook, Nasza Klasa, You Tube)

- firmowy blog i mikro blog jako narzędzie promocji

- e-PR

- e-mail marketing

5. Płatna reklama w internecie

- specyfika różnych form reklamy

- czym różni się model CPM od CPC i kiedy najlepiej stosować każdy z nich

6. Internet to ludzie a nie technologia - psychologia promocji w internecie

- skuteczna komunikacja w internecie

- psychologiczne mechanizmy perswazji na strona WWW

- dlaczego potrzebna jest strategia?

 

 

Zostań z nami

Zapisz się na bezpłatny newsletter z najlepszymi ofertami i informacjami!