zadzwoń:508 126 451

Tytuł szkolenia Grywalizacja

Termin: | 1 dzień , 8 godzin
Cena netto: 690 zł
W cenę szkolenia wliczone są udział w zajęciach, wyżywienie oraz materiały szkoleniowe.

Szkolenie w ramach: Akademia nowego marketingu

 

O szkoleniu

Grywalizacja to wstrzykiwanie elementu „frajdy” w codzienne czynności, które do tej pory niekoniecznie frajdę sprawiały – takie jak np. nauka czy zakupy. Nazwana przez Harvard Business Review jednym z najważniejszych trendów rynkowych 2012 roku jest świetną metodą wybudowania przewagi konkurencyjnej. W praktyce grywalizacja to zaimplementowanie mechanizmów znanych z gier (nie tylko komputerowych) do codziennych czynności. Szkolenie nauczy stosowania tych mechanizmów w praktyce.

 

Dla kogo

1. Kadra zarządzająca i ludzie marketingu – nauczą się metod budowania przewagi konkurencyjnej i zaangażowania wśród konsumentów, którzy przeżywają „kryzys deficytu uwagi”

2. Ludzie zajmujący się szkoleniami, edukacją, HR – nauczą się sposobów „wstrzykiwania frajdy” w czynności takie jak praca czy nauka, dzięki czemu będą mieli bardziej zaangażowanych i zadowolonych uczniów lub pracowników.

 

 

Dlaczego warto

- dowiesz się jak zaangażować klientów i pozytywnie wpływać na ich podejście i zachowania

- nauczysz się jak wprowadzić do codziennych, zwykłych czynności elementy zabawy

- poznasz metody zwiększenia Twojej motywacji, a także Twoich współpracowników i klientów

 

Kto prowadzi

Paweł Tkaczyk

 

Metody pracy

Interaktywny wykład, połączony z indywidualnymi zadaniami.  W ramach szkolenia wszyscy uczestnicy otrzymają książkę „Grywalizacja”. Ponadto po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie miał możliwość skorzystania z indywidualnej, godzinnej konsultacji via Skype z trenerem Pawłem Tkaczykiem.

 

Program

1. Dlaczego w niektóre czynności angażujemy się dobrowolnie, a do innych musimy się zmuszać?

2. Czy da się wyróżnić elementy gry?

- W jaki sposób nakłonić ludzi do podejmowania dobrowolnie aktywności?

- Jak planować reguły gry?

- O sposobach konstruowania wciągającej fabuły.

- Jak planować systemy nagradzania, by ludzie nie rezygnowali zaraz po zdobyciu nagrody?

3. Zrozumieć graczy.

- Co motywuje graczy do działania?

- Planowanie współzawodnictwa, współpracy, dzielenia się wiedzą.

- W jaki sposób dać graczom autonomię, osiągając jednocześnie cele?

- Oszukiwanie gry. Jak sobie z nim radzić?

4. Elementy składowe grywalizacji, czyli mechanizmy gier.

- Natychmiastowa informacja zwrotna.

- Tabele wyników.

- Nieustający rozwój.

- Status, odznaki.

- Współpraca i komunikacja.

5. Marka jako gra.

Jeśli rynek jest nasycony, konkurujesz doświadczeniem. Jak to zrobić?

- Konstruowanie marki jako interaktywnego teatru.

- Budowanie świata gry: w domu, w pracy, poza domem…

- Jak robią to dziś Microsoft, Apple, Honda?

6. Planowanie strategii grywalizacji – dobre i złe przykłady, case studies i ćwiczenia.

7. Q&A – odpowiedzi na pytania uczestników.


 

Zostań z nami

Zapisz się na bezpłatny newsletter z najlepszymi ofertami i informacjami!