zadzwoń:508 126 451

Tytuł szkolenia Strategia marketingowa firmy od A do Z

Termin: | 1 dzień , 8 godzin
Cena netto: 590 zł
W cenę szkolenia wliczone są udział w zajęciach, wyżywienie oraz materiały szkoleniowe.

Szkolenie w ramach: Akademia nowego marketingu

O szkoleniu

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze sposobami i metodami budowania strategii marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania potencjału marketingu internetowego oraz jego emergentnego łączenia z innymi działaniami marketingowymi.

 

Dla kogo

Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, osób odpowiedzialnych za reklamę i marketing internetowy firm, a także pracowników agencji reklamowych i wszystkich osób zainteresowanych nowymi technikami promocji.

 

Dlaczego warto

- dowiesz się jak opracować własną strategię marketingową oraz formułować strategiczne cele dla swojej firmy

- nauczysz się ocenić słabe i mocne strony prowadzonej działalności, a także swoje działania marketingowe pod kątem ich przydatności dla realizacji strategii marketingowej

- dowiesz się jak skutecznie dobierać narzędzia marketingowe, tak, aby pozwalały realizować założone cele strategiczne

- poznasz metody oceny skuteczności podejmowanych działań marketingowych

 

Kto prowadzi

Karol Wolski

 

Metody pracy

Szkolenie ma charakter praktyczny, prowadzone jest w formie warsztatów z wykorzystaniem następujących technik:

- ćwiczenia grupowe

- ćwiczenia indywidualne przy komputerach

- dyskusje grupowe

- burza mózgów

- eksperymenty

- wykład

- analiza studiów przypadków (case studies)

 

Plan szkolenia

 

1. Czym jest myślenie strategiczne?

2. Dlaczego firmie potrzebna jest strategia marketingowa?

  • Działania strategiczne vs. chaotyczne
  • Zdobywanie przewagi konkurencyjnej dzięki myśleniu strategicznemu

 

3. Etapy budowania strategii marketingowej

I. Analiza otoczenia firmy

  • najważniejsze techniki pozwalające na efektywną analizę otoczenia firmy
  • praktyczne ćwiczenia w efektywnej analizie otoczenia firmy

II. Analiza potencjału firmy

  • najważniejsze techniki analizy potencjału firmy
  • praktyczne ćwiczenia analizy potencjału firmy

III. Formułowanie celów strategicznych

  • jak odróżnić dobrze opracowane cele od celów źle opracowanych?
  • sposoby formułowania celów strategicznych
  • praktyczne ćwiczenia w formułowaniu celów strategicznych

IV. Dobór narzędzi realizacji celów strategicznych

  • analiza najważniejszych narzędzi marketingowych w internecie: social media marketing, reklama w internecie (CPM, CPC), SEO i SEM, e-mail marketing
  • analiza najważniejszych narzędzi ATL i BT
  • praktyczne ćwiczenia w doborze narzędzi marketingowych do założonych celów strategii

V. Tworzenie harmonogramu oraz budżetu strategii marketingowej

  • najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia budżetu i harmonogramu
  • praktyczne ćwiczenia z zakresu tworzenia budżetu oraz harmonogramu strategii marketingowej

VI. Monitorowanie i ewaluacja strategii marketingowej

  • wykorzystanie internetowych narzędzi analitycznych w ocenie skuteczności strategii marketingowej (między innymi Google Analytics)
  • dobór odpowiednich wskaźników pozwalających monitorować skuteczność strategii
  • praktyczne ćwiczenia w analizie skuteczności strategii oraz wykorzystaniu narzędzi internetowych do oceny skuteczności podjętych działań

VII. Wprowadzanie zmian i korekta strategii marketingowej

 

4. Najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia strategii marketingowej


Zostań z nami

Zapisz się na bezpłatny newsletter z najlepszymi ofertami i informacjami!