zadzwoń:508 126 451

Tytuł szkolenia Zarządzanie marką

Termin: | 1 dzień , 8 godzin
Cena netto: 690 zł
W cenę szkolenia wliczone są udział w zajęciach, wyżywienie oraz materiały szkoleniowe.

Szkolenie w ramach: Akademia nowego marketingu

O szkoleniu

Szkolenie przeznaczone dla ludzi zajmujących się marką czy próbujących stworzyć markę z posiadanego już produktu czy usługi. Jeśli pracujesz z marką lub myślisz o wykreowaniu marki w swojej firmie, to szkolenie jest dla Ciebie.

 

Dla kogo

Szkolenie kierowane jest do pracowników marketingu, kadry kierowniczej i wszystkich tych, którzy są zainteresowani kreowaniem marki i późniejszym nią zarządzaniem.

 

Dlaczego warto

- dowiesz się czym jest marka

- dowiesz się w jaki sposób mówić o Twojej marce, by dla innych ludzi było to atrakcyjne

- nauczysz się na czym polega budowanie marki

- poznasz metody zarządzania marką w kryzysie

 

Kto prowadzi

Paweł Tkaczyk

 

Metody pracy

Szkolenie stanowi połączenie interaktywnego wykładu oraz praktycznych ćwiczeń wykonywanych przez uczetników.

 

Program szkolenia

 

1. Wprowadzenie: czym jest marka i dlaczego jej potrzebujemy?

- historyczni poprzednicy marki

- funkcje marki dziś

- korzyści płynące z posiadania marki

2. Fundamenty marki

- z jakich komponentów powinna składać się marka?

- w jaki sposób upewnić się, że mamy wszystko konieczne do jej budowy

3. Tworzenie marki

- metodologia

- "core value"

- wizerunek

- wartość dodana

- komunikacja marketingowa

4. Tworzenie "core value"

- Six Sigma i inne metody "przemysłowe"

- consumer empowerment i inne metody "informacyjne"

5. Tworzenie wizerunku

- dlaczego marka potrzebuje wizerunku?

- na co zwrócić uwagę przy wyborze firmy zajmującej się wizerunkiem?

- egzekwowanie wizerunku w praktyce

6. Tworzenie wartości dodanej

- budowanie więzi emocjonalnych

- budowanie lojalności wobec marki

7. Tworzenie komunikacji marki

- narzędzia i metody

- cele komunikacji

- komunikacja marki w praktyce

8. Rewitalizacja marki

- cykl życia produktu a marka

- odświeżanie wizerunku

- odświeżanie komunikacji

9. Marka w kryzysie

- komunikacja marketingowa w sytuacji kryzysowej

 

 

Zostań z nami

Zapisz się na bezpłatny newsletter z najlepszymi ofertami i informacjami!